Fans

About Me

My photo
Professional Makeup Artist , Muslimah Hairstylist, Founder of Milya Salon and Studio. Please follow me on Instagram and Facebook @milyabeautyconcept

Friday 21 September 2012

Post Wed Photoshoot (CTS)

Hye Assalamualaikum semua :) Indah sungguh malam ini. Tatkala membelek2 FB, banyak pulak invitation wedding, tak kurang juga yang minta quotation untuk Makeup dari Milya Beauty Concept dan juga Photography dari FuzzymilyaPIX. Agak letih jari jemari mereply segala email, pm, dm tau. Tapi, yang mana sempat, yang mana dekat, yang mana terdaya, kami reply, dan usahakan untuk datang. Ok tak? :)

Actually, Post Wed Photoshoot ni dah lama tau. Hehe. Masa saya masih lagi di UIA Kuantan nun. Jadi, Encik Fazrul aka Hatimanis saya tu terpaksa lah datang ke Kuantan untuk menangkap gambar pasangan merpati dua sejoli ini :) Seriously, masa ikut Hatimanis ke tempat nak shoot tu, dan dengar dia punya love story pun saya dah excited semacam. Alahai, soooo sweeet tau!! :)












































aaaaa... Sweet tak? Pergi kelas sama-sama. Study untuk exam sama-sama. Dan sekarang ni dah kawen pulak, main gitar dan nyanyi sama-sama. Siapa tak cemburu tu mesti ada something wrong. Ekeke. 

Sebenarnya, Kak Maisarah dan suaminya Prof Hirzie ni, adalah classmates Hatimanis saya dulu la :) Sebab tulah, Hatimanis saya pun ingat kat mana bibit2 percintaan pasangan ni mula berputik. Wahaha. Ampunlah. Saya mana reti nak berjiwang-jiwang ni. Hew Hew *tutupmuka*

Apa pun, terima kasih kerana sudi bekerjasama dengan Fuzzymilya Groups. Sangat seronok jugak bekerjasama dengan Kak Mai and Ez :) Sejak dari awal lagi pasangan ni dah booking saya untuk Makeup dan Fazrul untuk Photography sepanjang Akad Nikah, Resepsi, Indoor and Outoor Photoshoot. Hehe. Dan semua jenis mekap yang saya buat semua berbeza, kan Kak Mai kan? Seronok explore mekap :) 

P/S: Jika berminat untuk mendapatkan Pakej Mekap dan Photography boleh pm/dm/email sy di emilia2602@gmail.com atau tweet sy di -> emymilya

No comments:

Post a Comment

Anything to say?