Fans

About Me

My photo
Professional Makeup Artist , Muslimah Hairstylist, Founder of Milya Salon and Studio. Please follow me on Instagram and Facebook @milyabeautyconcept

Sunday 16 December 2012

Studio Photoshoot for Nik Mazneen

Assalamualaikum :)

Yeah, saya sangat aktif di tengah malam ini. Ini adalah update yang ke-3. Taktaulah kalau saya larat untuk sambung menaip untuk entri ke seterusnya. Sebab banyak sangat pending, dan saya teramatlah sibuk dengan kerja-kerja hakiki.

Baiklah, ini juga event oleh JCS Authentics, Ada 2 talent yang saya mekapkan iaitu Yuszira dan Nik Mazneen. Jadi yang kedua ini sudah pastilah untuk Nik Mazneen. Tanpa membuang masa, saya mempersembahkan Nik Mazneen~~ *tepuk2tangan*








Terima Kasih buat Photographers: Bodak Photography and Habibika Photography untuk gambar2 ini

JIka anda berkenan mendapatkan khidmat nasihat tentang Makeup, Skincare dan sebarang yang berkaitan dengan kecantikan, sila emailkan kepada emilia2602@gmail.com

Thank you lovers!

No comments:

Post a Comment

Anything to say?