Fans

About Me

My photo
Professional Makeup Artist , Muslimah Hairstylist, Founder of Milya Salon and Studio. Please follow me on Instagram and Facebook @milyabeautyconcept

Sunday 8 July 2012

Conceptual Photoshoot - Wanita Patah Hati

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum lovelies!~ Seperti yg dijanjikan. hari ini saya akan update Conceptual Photoshoot bertemakan dendam, marah dan benci. Kejadian photoshoot ini saya tak plan pun sebenarnya. Tapi excited sebab 1st time saya nak try makeup yg agak gothic dan em entah. Tengoklah sendiri nanti yekk! hehe. Terima kasih kepada Photographer yang mengundang saya untuk bekerjasama dan berkolaborasi dengan mereka. Ada seramai 10 orang Photographer yang Professional dan Otai-otai rasanya. HEHE. Jadi, mari kita lihat adaptasi dendam, marah dan benci oleh seorang remaja yang putus cinta!
(WARNING: Jalan cerita Wanita Patah Hati agak seram. Sesuai untuk remaja berumur 18 tahun ke atas)












Talent: Izzaty Izumi
Photographer: Zikri Zain , Bayu Alam dan 8 lagi yang lain yang turut menjayakan Photoshoot ini. 
Di bawah ini saya sertakan sekali Video Pembikinan Photoshoot ini. Diharap terhibur.

klik sini -> WANITA PATAH HATI

No comments:

Post a Comment

Anything to say?